Powitanie

Witam!
Założyłam ten blog, by dzielić się z ludźmi moimi scenariami k-popowymi. Nie wiem, ile wytrwam w pisaniu tego wszystkiego. Większość moich blogów długo nie pociągnęła. Mimo wszystko, ten postaram się trzymać z całych moich sił w ryzach. Pisanie to coś co kocham i jest nieodłączną częścią mojego życia.
Imienia i wieku nie zdradzę.
Nie, nie potrafię pisać powitań.
Coś o mnie... Zainteresowania to k-pop, mangi, anime, Azja, psie zaprzęgi, muzyka, pisanie...
Tak, zdecydowanie nie jestem w tym dobra. 
Nie będę Wam wszystkim robić długiej przemowy, tak więc już kończę.
Bawcie się wszyscy dobrze!


Komentarze

  1. Pierwszy post, a jaki zabawny xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale nie rozumiem, co chciałaś mi w ten sposób przekazać xd

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

002. Jimin (BTS) - Album

V (BTS) - My Only Love? Speed. #1

006. G-Dragon (Big Bang) - My Love likes me