Ogłoszenia duszpasterskie

Hej!
Tym razem nie przychodzę do Was ze scenariuszem. Chciałam tutaj zamieścić parę ogłoszeń, ponieważ rozpoczął się rok szkolny, a ja mam bardzo wiele nauki już od przyszłego tygodnia. Zaczynam i nie przedłużam, bo nie ma takiego sensu.




♥ W roku szkolnym scenariusze będą pojawiać się rzadziej, w bliżej nieokreślonych odstępach czasu, za co bardzo przepraszam, jednak w tym roku muszę szczególnie przyłożyć się do nauki ♥

♥ Pomimo tego, że przez dłuższy czas na blogu może nic się nie pojawiać, będę tak czy siak cały czas coś tworzyć w zeszycie, więc gdy tylko znajdę chwilę na przepisanie, to na pewno to zrobię i od razu opublikuję ♥ 

♥ Tak, jak obiecałam, oprócz scenariuszy będą pojawiać się tutaj także inne wpisy, mam już pomysł na dwa takie, w sumie bardzo do siebie podobne, ale mniejsza z tym. Niestety, nie wiem, kiedy wprowadzę je w życie. Oba będą związane z BTS, tak samo jak i prawdopodobnie większość ~ (chociaż ostatnio do gustu bardzo przypadł mi jeden z nowszych zespołów, więc może będzie coś więcej ~) ♥

♥ Ze względu na naukę i brak czasu, w końcu może dojść do czasowego zawieszenia bloga, jednak postaram się do tego nie dopuścić ♥

♥ Co do zamówień - postaram się je zrealizować jak najszybciej, by potem otworzyć nową kolejkę, aby na wakacje otworzyć kolejną ^^ ♥

♥ Planuję również napisać trzy opowiadania rozdziałowe - z Sugą, które jest już w trakcie pisania, z Big Bang, do którego ułożony mam już plan wydarzeń i z całym BTS, do którego już napisałam sobie tak jakby plan wydarzeń. Napiszcie, proszę, co o tym sądzicie ^^ ♥

♥ W roku szkolnym scenariusze mogą być krótsze niż dotychczas ♥

♥ Przygotowuję dla Was dwie niespodzianki ^^ ♥

♥ Pracę nad scenariuszem z Luhanem przerwałam, jednak od jutra planuję do niego wrócić ^^ ♥

To tyle!
Do zobaczenia <przeczytania> w następnej notce!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

002. Jimin (BTS) - Album

V (BTS) - My Only Love? Speed. #1

006. G-Dragon (Big Bang) - My Love likes me