Liebster Blog Award 2

Hej, cześć!
Tym razem LBA, bo tak xD Niby coś tam następnego mam już przygotowane, ale muszę to jeszcze jakoś rozbudować, chociaż myślę, że mogłabym to nawet tak opublikować jak jest, bo to tylko prolog/zapowiedź xD
Tę nominację dostałam 6 grudnia i miałam na nią odpowiedzieć szybciej, ale jeszcze tego samego dnia odcięło mnie od internetu na dwa tygodnie xD
Dziękuję bardzo Hinai Namida z bloga Kpop by Hinai za nominację <3
Lecim!


Co to jest Liebster Blog Award? (po raz drugi)
Nominacja do "Liebster Blog Award" jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę." Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował. (Odnoszę wrażenie, że jeszcze parę razy będę to przepisywać i sama wykuję to te parę linijek na pamięć)

1. Czy chciałabyś pojechać za granicę? Jeśli tak to gdzie i dlaczego?
A wyjazd na stałe też się liczy? Bo jeśli tak to bardzo chcę zamieszkać w Anglii lub nawet w Niemczech, byle nie w Polsce. Myślę, że jakbym mogła to zamieszkałabym nawet w Korei Pd. lub Japonii. A ogółem to chciałabym zwiedzić właśnie w.w. Koreę Południową i Kraj Kwitnącej Wiśni. Podoba mi się również Grenlandia, Irlandia, Laponia... Tak, to zdecydowanie kraje, które chciałabym odwiedzić. Bardzo podobają mi się zwyczaje i kultura krajów azjatyckich, to samo z Irlandią, a Grenlandia i Laponia mają bardzo ładne widoki, środowisko. Jest co zwiedzać. W Anglii chciałabym zamieszkać na stałe, ponieważ mają tam piękne zabytki, wiele antyków, słyszałam także od rodziny, że można tam znaleźć całkowicie opuszczone wioski. Idealnie dla mnie. Dlaczego Niemcy? To już ostateczność, jeśli nie miałabym innej możliwości. Bardzo chcę wyjechać z Polski. Nie lubię tego kraju.

2. Co cię motywuje do pisania?
Przede wszystkim jest to świadomość, że gonią mnie terminy na blogu. Obiecałam sobie, że na miesiąc będę wstawiać minimum dwa scenariusze (czego do listopada się trzymałam), obecnie zmierza to do jednego, niestety. Drugą rzeczą są osoby, które tu stale zaglądają i czekają na coś nowego spod mojego "pióra." Zazwyczaj jestem zbyt leniwa, by wstawiać cokolwiek, ale wtedy sobie przypominam, że zawsze dotrzymuję słowa, a przynajmniej się staram xD

3. Co byś zrobiła, jakbyś dostała możliwość spotkania swojego UB?
Pytasz o samą możliwość, czy co bym zrobiła, jakbym go już zobaczyła na żywo? xD Zdaje mi się, że to pierwsze. No więc... Na pewno bym z takowej możliwości skorzystała. Dopiero potem zaczęłabym się zastanawiać, co mam mu powiedzieć i tak dalej. Zapewne do samego spotkania byłabym wyluzowana i miałabym w głowie dokładnie poukładane, co chciałabym mu wyznać, a jakby już doszło co do czego... Jąkała. Wszystko by mi wyleciało i na pewno bym się zestresowała xD

4. Kim jest twój UB? Dlaczego właśnie on/ona?
Moim UB jest Kim Taehyung, znany także jako V z BTS (błagam, po co ja to piszę? Kto by tego nie wiedział?). Kocham jego uśmiech, poczucie humoru, styl bycia, charakter. Uwielbiam w nim wszystko. Mam słabość do osobowości 4D xD TaeTae jest jedyny w swoim rodzaju. Nigdy nie widziałam nikogo podobnego. Dziwny z niego człowiek. Moja małpka <3 Zwróciłam na niego uwagę przez kolor włosów w Boy in Luv, ponieważ wyróżniał się na tle innych, ale myślę, że nawet, gdybym BTS poznała z innego teledysku, to i tak on byłby moim ulubieńcem. No i ma zarąbisty głos! Taki trochę do niego niepasujący, a jednocześnie idealnie z nim współgra <3 Kocham jego niską tonację! (czy jak to się tam mówi)

5. Czy masz jakiś ulubiony cytat? Jeśli tak, to dlaczego właśnie on?
Mam parę ulubionych cytatów:
"Obojętnie, kto próbowałby mnie zatrzymać,
Pójdę moją drogą.
Żyje się tylko raz" - BTS, Jump.
Ten cytat stał się moim mottem życiowym. I tak jakoś bardzo się do tego nie dopasowuję, ale bardzo bym chciała. Pewnie dlatego tak jest.

"Follow your dream like breaker,
Even if it breaks down, oh better.
Follow your dream like breaker,
Even if it breaks down
Don't ever run backward, never." - BTS, Spine Breaker

"Ładne słowa nie wystarczą, aby zmienić świat" - Code Geass, Lelouch Lamperouge

"Czy wiesz dlaczego śnieg jest biały? Ponieważ zapomniał, jakiego koloru był dawniej" - Code Geass, C.C

"Jeśli nie masz wyjścia - zrób je!" - Fullmetal Alchemist, Edward Elric

"Lekcja, której nie towarzyszy ból, niczego nie zmienia. Ponieważ nie można otrzymać czegoś, nie poświęcając niczego w zamian. Jednak jeśli przetrwasz bolesne lekcje i wyciągniesz z nich wnioski, będziesz miał serce mocniejsze niż cokolwiek innego. Tak, stalowe serce." - Fullmetal Alchemist, Edward Elric

To by było na tyle z cytatów ~

6. Wolisz scenariusz, one-shot czy opowiadanie? Dlaczego własnie on?
Jak dla mnie scenariusz, a one-shot to to samo xD No bo i to i to występuje w formie, gdzie bohaterka to "_____" .-. A w yaoicach to tylko one-shot i opowiadanie jak już xD No, mniejsza. Moim zdaniem najlepsze są one-shoty. Dlaczego? Ponieważ nie trzeba czekać na następny rozdział! Takie oczekiwanie często mnie dobija, a jeszcze można się nigdy nie doczekać zakończenia, jeśli autorka np. porzuci bloga .-. Strasznie tego nie lubię. To chyba największe zło jakie istnieje! No, ale one-shoty też mają swoje minusy. Często są za krótkie, występują w nich słabe opisy, bo autorce się np. śpieszyło. W każdym razie lubię długie, rozbudowany shoty!

7. Pierwsza rzecz, która kojarzy ci się z twoim UB. Dlaczego konkretnie ta rzecz?
Małpa w zoo! No, może to nie do końca rzecz, ale jednak xD Małpa dlatego, że gdy wchodziłam do świata kpop'u, to na miniaturce do Boy in Luv był pewien rudy chłopak, którego zwykłam nazywać "Rudą Małpą" xD Dopiero potem sobie go wygooglowałam i się okazało, że to V xD Od razu zapamiętałam jego imię i przez niego uczyłam się wszystkich członków xD BTS to jedyny zespół, którego się uczyłam (wciąż pamiętam jak nie odróżniałam Jimina od Jin'a przez to, że oba imiona zaczynały się na "Ji" xD) i to w dodatku z własnej woli, a nie pod czyimś przymusem (w ten sposób uczę się Bloczków i idzie mi mozolnie, a do VIXXów chyba nigdy się już nie przekonam) xD

8. Jakbyś miała wybrać zwierzątko, które byś wybrała?
Mam dylemat między kotem, a psem .-. Kocham oba te gatunki i to bardzo. Sama mam 3 psy rasy husky i 11 kotów, dachowców (uroki mieszkania na wsi). Nie, nie wybiorę między nimi. Za bardzo je kocham. No i już od dawna raczej nie jestem za tym, by między nimi wybierać. Potem są wojny słowne między zwolennikami kotów i zwolennikami psów .-.

9. Co to szczęście? Co jest dla ciebie definicją szczęścia?
Ach, trudne pytanie. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Jestem osobą, która nie ma swoich marzeń, ani planów na przyszłość. Poza tym, szczęście to strasznie ulotna forma. Może się posypać w każdej chwili.
Myślę, że moim szczęściem jest po prostu spokój ducha. Lubię być sama, kocham ciszę, zazwyczaj trzymam się z boku. Lubię, gdy nikt mnie nie zagaduje, nie czepia się. Kocham siedzieć ze słuchawkami na uszach i po prostu odizolować się od świata. To jest moim szczęściem. Moim szczęściem jest także natura, wszystkie zaciszne miejsca, jakie można znaleźć na świeżym powietrzu, gdzie nie ma internetu i tym podobnych, można w spokoju pomyśleć, wyciszyć swój umysł i uczucia.

10. Masz brak weny, pomysłów, inspiracji do pisania. Co robisz?
Zazwyczaj staram się znaleźć tę inspirację w czymkolwiek. Niestety, przychodzi mi to bardzo ciężko, gdy nie mam weny, a gdy chcę poczytać jakieś yaoi, to zawsze trafiam na takie, które nic do mojej głowy nie wnosi. To samo ze scenariuszami. W ten oto sposób muszę po prostu czekać w spokoju, aż pani wena łaskawie nie wróci z wakacji x.x

11. Co byś wybrała: rap, wokal, taniec. Dlaczego?
Aj... rap i taniec. Rap, bo nie umiem śpiewać, a taniec, bo sprawia mi to przyjemność, nawet jeśli coś nie idzie mi najlepiej. W tańcu każdy ruch da się wyćwiczyć, nauczyć się go do perfekcji. Tak, zdecydowanie taniec, a potem rap. Wokalu w ogóle nie wybieram, chyba, że chciałabym, aby lud ogłuchł xD

No i to by było na tyle, jeśli chodzi o moje odpowiedzi do tej nominacji. Następne już niebawem!
A teraz blogi, które ja nominuję ^^
Tym razem nominowałam sześć blogów xD Więcej ich tym razem nie nominuję, bo mi na następne ludu nie wystarczy, a chcę nominować wszystkich, nie tylko raz, ale może także 2 ^^

Moje pytania:
1. Najlepsze według ciebie k-popowe mv pod względem technicznym? (muzyka, fabuła, taniec, czy inne szczegóły, z jakich się składają mv)
2. Najgorsze według ciebie k-popowe mv?
3. Czy posiadasz jakieś płyty i/lub inne rzeczy k-popowe z ukochanymi zespołami/biasami? Jeśli tak to jakie? Jaka jest twoja opinia na ich temat?
4. Co sprawiło, że zaczęłaś interesować się k-popem? Od czego się zaczęło?
5. Jaki kolor kojarzy ci się z k-popem? Dlaczego akurat ten?
6. Twoja ulubiona książka? Dlaczego akurat ona?
7. Co byś zrobiła, gdybyś dostała nieoczekiwany e-mail, że przyjęto cię na trainee do wytwórni YG Ent. lub SM Ent.? 
8. Zanim poznałaś k-pop, czego słuchałaś najczęściej?
9. Co sądzisz o SM Ent?
10. Co robisz w wolnym czasie?
11. Czy zajmujesz się czymś związanym z k-popem poza opowiadaniami/scenariuszami/shotami? Np. covery taneczne itd.

Następnym razem przygotowuję sobie pytania w przód, a nie, że wymyślam na bieżąco, bo to zajmuje zbyt wiele czasu :/

Do następnego moi kochani!

Komentarze

  1. Kurczaki, czytam to i czytam i twoja historia z TaeTae jest praktycznie taka sama jak moja, tylko ja nie nazywałamm go Małpą.. I historia z 'Ji'.. A myślałam że tylko ja miałam tą trudność!XD
    Weny życzę i za nominację dziękuję!
    Hwaiting!
    Roma

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 psy i 11 kotów!!! Zazdro... *_________* Ja ma tylko jednego psa i trzy koty (a byłoby ich więcej, tylko niestety większość moich kotów ginie na drodze :c)
    Pozdrawiam i weny życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację! :)
    Ten cytat z "Jump" jest również jednym z moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

002. Jimin (BTS) - Album

V (BTS) - My Only Love? Speed. #1

006. G-Dragon (Big Bang) - My Love likes me