Liebster Blog Award

Hej moje kochane mordki! <3
Dzisiaj nie przychodzę do Was z nowym scenariuszem, czy opowiadaniem, ale z Liebster Blog Award <3 Nawet nie wiecie jak bardzo się z tego powodu cieszę! Od dawna pracowałam na tę nagrodę, czekałam na nią. Teraz wiem, że moja praca się opłaciła i przyniosła owoce (chociaż za takowe uznaję także komentarze pod moimi pracami, których nie brakuje) <3
Szczerze to miałam na to miejsce znacznie dłuższą przemowę, ale teraz jak przyszło co do czego, gdy to piszę, to w głowie mam pustkę :")
Dziękuję MunHyo Shin z bloga kpopnajwspanialszezmarzen.blogspot.com za tę nominację <3 Jestem jej naprawdę ogromnie za nią wdzięczna ^^
Zanim przystąpię do celu tego postu - chciałam także przeprosić wszystkich za to, że nie odwiedzam waszych blogów tak często, jak kiedyś, jednakże szkoła mi na to nie pozwala : (
W zeszłym miesiącu także pojawił się tylko jeden scenariusz - za to także przepraszam, ale powód ten sam, co powyżej. Mam nadzieję, że w grudniu uda mi się to nadrobić i wstawić coś więcej + obiecaną notkę "Jak Pracuje Autorka" ^^
No to przejdźmy już do głównego celu tego wpisu ^^
Pozdrawiam jeszcze wszystkich i zapraszam do czytania!


A więc zacznijmy od tego, co to jest Liebster Blog Award, bo nie każdy może wiedzieć ^^
Nominacja do "Liebster Blog Award" jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę." Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował - tak mówi definicja xD

1. Skąd czerpiesz wenę na opowiadanie/one shot?
No cóż... ze wszystkiego i to dosłownie ^^ Książki, które czytam, zwykłe sytuacje w szkole, życie, muzyka, inni ludzie, moi przyjaciele (stąd powstało np. opowiadanie z Taemin'em, ostatnio wszyscy odchodzą...). Są to także fmv na yt oraz yaoice (tak, dobrze widzicie), które piszę na pewnym forum z innymi, a do których mam pomysły, których wykorzystać nie mogę ^^ Do jednego one-shota z Taehyungiem, którego mam zamiar niedługo napisać natchnął mnie zwykły znak drogowy - "Strefa Ruchu" więc pozdrawiam xD Pomysły czerpię także z natury, dram, seriali, rozmów z innymi. Wystarczy mi cokolwiek, aby coś wymyślić (i skromnie mówiąc wcale nie będzie to takie najgorsze) ^^

2. Jaki jest twój ulubiony koreański zespół i dlaczego?
Są to zdecydowanie BTS <3 Uwielbiam ten zespół, za członków, za ich osobowość, styl bycia, teksty. Dosłownie za wszystko ich kocham. Teksty do No More Dream i N.O doskonale odzwierciedlają to, jak wygląda moje życie, jak się czuję, chłopacy doskonale znają obecne problemy młodych ludzi. W nich mam poparcie, nawet jeśli wiem, że są daleko. Dzięki nim chcę zmieniać się najlepsze i zmierzam do tego, by w końcu zacząć robić coś ze sobą. Poza tym, jest to drugi zespół w moim życiu, na jakiego piosenkach ryczę. Pierwszym był Type O Negative i wcale nie był on koreański. 
Wracając do członków - każdy tutaj stanowi indywidualność. Każdy jest inny, niepowtarzalny. Wszyscy są sobą. Chciałabym być kiedyś taka jak oni - być sobą i niczego nie ukrywać przed innymi, co obecnie jest u mnie dość częstym zjawiskiem.
Dziękuję im za to, że istnieją, bo bez nich myślę, że nie byłabym taka, jaka jestem obecnie i dalej gniłabym gdzieś pomiędzy "wszystko jest złe, to ja też będę", a "nic mi się nie chce."

3. Jakie jest twoje największe marzenie związane z K-popem?
Nie wiem, co mam tu napisać. Nie mam jakiś szczególnych marzeń z nim związanych. Myślę jednak, że bardzo chciałabym kiedyś zobaczyć BTS na żywo i móc z nimi porozmawiać, tak po prostu, bardziej jak człowiek z człowiekiem, niż fanka z idolem (chociaż znając życie i tak ta druga opcja jest bardziej prawdopodobna). Jednak, nie chcę aby ten koncert był z Polsce. Za bardzo mam już dosyć niektórych fanów. Wolę sobie kupić bilet do Korei i tam pojechać oraz przy okazji pozwiedzać, niż tutaj wybrać się do stolicy.

4. Czy jest jakiś koreański zespół/wokalista, którego nie lubisz? Jeśli tak, to dlaczego?
Bardzo nie lubię iKON. Może i są utalentowani, ale wiele ich piosenek to tak naprawdę Bobby & B.I feat. reszta. Moim zdaniem są bardziej utalentowani artyści od nich, ale to oni ostatnimi czasy są na topie. Sorry not sorry, ale zespoły od YG moim zdaniem są popularne bo wytwórnia, aniżeli ich praca. Dobra, może i iKON pracują, ale...od razu jak zadebiutowali mieli ogromną popularność, podczas kiedy inni pracują na to latami i dopiero po długim czasie udaje im się osiągnąć coś wielkiego. Nie przepadam także za EXO, ale to raczej kwestia tego, że mają za dużo psycho-fanów i tego, że według mnie wiele ich utworów jest do siebie podobnych głownie pod względem muzycznym (na teksty nawet nie patrzę). Ogółem - nie przepadam za zespołami od SM Ent. Są jak dla mnie za popularni i przereklamowani, a ich muzyka mi się po prostu nie podoba.

5. Czy potrafisz wyobrazić sobie sytuację, w której spotykasz biasa w okolicznościach z twojego opowiadania?
Tak, jak najbardziej. Gdybym nie potrafiła tego zrobić, raczej bym nie pisała. Co innego wykreować sobie własną postać, a co innego pisać o żywym człowieku. Fakt, nie mogę znać jego zachowań w danej sytuacji, ale lubię mieć wzór, że mógłby się tak a tak zachować, bo to do niego pasuje. Gdybym nie miała wyobrażenia, że tak naprawdę mogłoby się wydarzyć, to sorry, ale reakcje bohaterek byłby prawie zerowe. Lubię oddawać uczucia w to, co pisze i chciałabym aby było to możliwie jak najbardziej realne, nawet jeśli piszę fantasy ^^ Przynajmniej pod względem uczuć, reakcji i wgl, po jak mamy aniołka to wiadomo, że to realne nie jest xD

6. Ile czasu zajmuje ci napisanie shota/rozdziału?
Oj dużo x.x Niestety, należę do osób, które lubią najpierw wszystko napisać sobie w zeszycie, a dopiero potem przepisać to na laptopa. Samo pisanie na kartkach zajmuje mi parę dni, bo czasu zbyt wiele nie mam, najczęściej piszę w szkole, na przerwach, gdy nie mam żadnego sprawdzianu danego dnia lub na godzinie artystycznych, bo mam dwie, a jedną poświęcam na pracę na nich. Potem następuje dopiero przepisanie na laptopa i wprowadzenie poprawek co przeważnie zajmuje mi od dwóch do pięciu godzin (dlatego też często wstawiam scenariusze o 1-2 w nocy). 

7. Czy potrafisz tak bardzo się wczuć, uwielbiać biasa/UB, żeby cały czas o nim myśleć?
Wyjdę na wariatkę, ale przyznam, że tak :"D Niestety, ale w szkole na lekcjach nie mam co robić, więc albo myślę o yaoicach, które piszę z innymi dziewczynami, albo myślę o tym, co umieszczę w następnym scenariuszu i czasem go popisuję po parę zdań na lekcję xD Jeśli nie mam innych problemów na głowie to serio potrafię myśleć o TaeTae czy o BTS (bo to wszyscy są moi biasi no i Alienek UB) non stop. Ogółem, większą wagę przykładam do bloga i pisania, aniżeli nauki, bo dla mnie nauka to przymus rodziców.

8. Piosenka, która cię inspiruje
Naprawdę chcesz spam? Dobrze, postaram się wstawić od trzech do pięciu piosenek xD
1. BTS - Run
2. BTS - I Need U
3. Moonspell - The Last of Us
4. Type O Negative - Wolf Moon
5. SeeU (Vocaloid) & GLAM - I Like That
Wybrałam 5 piosenek, które lubią mnie inspirować, jak widać można znaleźć u mnie chyba każdy możliwy gatunek (z wyjątkiem blues'a, jazzu i disco <polo>) xD

9. Ulubiony gatunek fanfiction?
Bardzo, ale to bardzo uwielbiam fantastykę! Co prawda w moim dobytku mało jest takich prac (3/13), ale to dlatego, że k-pop mi prawie w ogóle nie pasuje do tego gatunku xD Przynajmniej nie w moim wykonaniu, bo w czyimś to już kocham ^^ Lubię też dramaty, smuty i słodkie. W sumie to wszystkiego po trochu. Grunt, żeby było długo i bez błędów ortograficznych! I napisane w jakimś dobrym stylu, bo nie lubię pisanego na "odwal się" xd

No to teraz moja kolej! ^^
Nominuję:
i
Co prawda nie jest to 11 innych blogów, ale to te odwiedzam najczęściej, gdy patrzę, czy coś nowego dodano ^^ Szczególną sympatią darzę Taeyeon z pierwszego z podanych blogów, a Hug Monster ma naprawdę wyjątkowy styl pisania, bardzo się poprawiła od powstania bloga. Obie dziewczyny są zajebiste <3

Pytania ode mnie:
1. Kto jest twoim UB i dlaczego akurat on?
2. Co cię inspiruje do pisania?
3. Jakich piosenek słuchasz najczęściej? Czy są one odpowiednie do twojego nastroju, a może raczej słuchasz wszystkiego co leci akurat na twojej playliście?
4. Jak najczęściej wygląda twoja praca nad scenariuszem? Opowiedz także o idealnym, według ciebie, klimacie do takiej pracy.
5. Podczas pisania w jakim gatunku odnajdujesz się najlepiej?
6. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga? Miałaś ku temu konkretny powód, czy raczej chciałaś się po prostu podzielić tym, co siedzi ci w głowie?
7. Jaka piosenka najbardziej/najlepiej opisuje twoje życie?
8. Uważasz, że kto ze świata k-pop'u jest do ciebie najbardziej podobny pod względem charakteru, zwyczajów?
9. Czytasz książki? Jeśli tak, to jakie najczęściej? Jakie są twoje ulubione?
10. Czy czasem kierujesz się jakimiś wydarzeniami z życia, gdy piszesz shoty/scenariusze/opowiadania?
11. Blogowanie traktujesz bardziej jak przyjemność, czy jak pracę?
Jak widać, niektóre pytania mogą się ze sobą łączyć, ale to nic ^^ 

Życzę wszystkim wiele dobrego!~
Do następnego razu <3

Komentarze

  1. Musialas to zrobic, akurat dzisiaj?! No okey, kocham cie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. Nominowałam Cię do Libster Blog Award :-) Zapraszam serdecznie:
    http://kpop-by-hinai.blogspot.com/2015/12/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację i tyle ciepłych słów ♥♥♥ Bardziej rozpisałam się w odpowiedzi na Twój komentarz za który bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award
    http://magic-hell-and-me.blogspot.com/2015/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do Liebster Blog Award ^*^ http://kkaebsong-love-me-right.blogspot.com/2015/12/liebster-blog-award.html?m=1 ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam cię do Liebster Blog Award ^*^ http://kkaebsong-love-me-right.blogspot.com/2015/12/liebster-blog-award.html?m=1 ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tu chcę cię nominować, a tu już tyle osób! No trudno, jakoś sobie poradzisz :D Więc... Nominowałam cię do Liebster Blog Award^^ http://kpopowe-scenariusze88.blogspot.com/2015/12/liebster-blog-award-v.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

002. Jimin (BTS) - Album

V (BTS) - My Only Love? Speed. #1

006. G-Dragon (Big Bang) - My Love likes me