Liebster Blog Award 3

Witam ponownie w ciągu tej doby ㅋㅋㅋ
Tym razem przyszła kolej na Liebster Blog Award (po raz kolejny). Teraz będzie do nominacja od Taeyeon z bloga Magic Hell and Me ^^
I zanim jeszcze do tego przejdę - dziękuję za ponad 10 tys. wyświetleń <3 To naprawdę wiele! Blog istnieje dopiero od lipca i uważam to za duże osiągnięcie! Mam nadzieję, że do wakacji pojawi się dwa razy tyle wyświetleń <3 Kocham Was dzióbki moje! <3
Mam jeszcze dwie sprawy, zanim przejdę do poprawnej części notki.
1) Czy jest ktoś kto chciałby zostać moją betą? Potrzebna od zaraz, bo mnie czasem oczy bolą, jak czytam, co napisałam xD
2) Czy jest ktoś, kto chciałby wykonać dla mnie nowy szablon lub zna taką osobę? I jeszcze najlepiej, żeby potrafić ten szablon ustawić - będę bardzo wdzięczna! ^^



Liebster Blog Award
Nominacja do "Liebster Blog Award" jest otrzymywana od innego bloggera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował - szybka definicja po raz któryś xD

1. Gdzie zapisujesz wstępne pomysły na opowiadania/scenariusze? Jest takie miejsce, czy piszesz od razu na blogu?
Może najpierw odpowiem na drugą część tego pytania? Tak, tak będzie najlepiej.
A więc (pamiętajcie dzieci drogie, nigdy nie zaczynajcie zdania od "więc"), tak, jest takie miejsce. Nigdy nie piszę od razu na blogu. Swoje pomysły zapisuję w moim "magicznym", jak to zwykłam go zwać, zeszycie. Tam jest wszystko i to dosłownie. Przeważnie to w nim powstają wszystkie moje opowiadania/scenariusze (za wyjątkiem jednego, ale o tym kiedyś) i to nie tylko wstępne pomysły, ale całości, które potem po parę godzin przepisuję na laptopa i na nim je poprawiam oraz ulepszam, dodając różne szczegóły, dialogi, wydarzenia, opisy. W zeszycie mam swoje ograniczenie, którego nie potrafię pokonać - nie rozpiszę się na więcej niż 20 stron. Tylko raz mi się to udało, więcej nie. Dlatego też ostatnimi czasy wolę pisać na laptopie - szkoda tylko, że zazwyczaj wtedy opuszcza mnie wena.

2. Czy pisanie opowiadań/scenariuszy dobrze wpływa na twoją edukację? Piszesz przez to lepsze wypracowania?
Czy dobrze wpływa na moją edukację? Wątpię. Często wolę coś pisać na lekcjach, aniżeli słuchać nauczyciela (chociaż swoją drogą, jak przez dwa lata go nie słuchałam, to miałam lepsze oceny, niż teraz jak słucham na każdej lekcji...) i tak oto zawsze coś powstawało. Czy piszę przez to lepsze wypracowania? Skromnie powiem, że zawsze dobrze wszystko pisałam i moje oceny z polskiego nie uległy zmianie. Zawsze dostawałam z tego przedmiotu 5 i 6, i tak pozostało do tej pory. Mogę tylko powiedzieć, że pisząc scenariusze i opowiadania po prostu utrwalam swoją wiedzę i poprawiam błędy, które do tej pory miałam w zwyczaju robić. Staram się to wszystko poprawiać, jeśli tylko mogę i mam siłę oraz czas.

3. Czy przyjaciele wiedzą o twoim blogu? Czemu im powiedziałaś lub czemu nie?
Przyjaciele... Mam małą grupkę znajomych, a przyjaciółkę jedną i jest to druga autorka bloga, więc jak widać jej powiedziałam. Zawsze mnie wspierała, więc nie miałam powodu, by jej o tym nie mówić. Paru znajomych (kpoperów) również o tym wie, jednak raczej nieczęsto tu wpadają. Innym ludziom nie mówię o istnieniu tego bloga, nie staram się też reklamować na wszelkie sposoby. Tak jest dobrze.

4. Chciałabyś, żeby ktoś płakał na twoim opowiadaniu/scenariuszu ze śmiechu lub ze szczęścia?
Tak, chciałabym. Myślę, że każdy autor chciałby, aby ktoś kiedyś popłakał z takich powodów nad jego pracą. Ucieszyłoby mnie to. Ze śmiechu chociażby dlatego, że moje poczucie humoru jest raczej kiepskie i jak napiszę coś śmiesznego to jest to cud. Bardziej sprawdzam się w rzeczach smutnych, jeśli chodzi o pisanie x3 No i ze szczęścia... Pytanie, czy chodzi tu o szczęście wynikające z happy end'u, czy dlatego, że coś dodałam xD Nie no, obie opcje by mnie cieszyły ^^ Tak, chciałabym, aby ktoś płakał na moich opowiadaniach/scenariuszach.

5. Czy twoi nauczyciele wiedzą o twoim blogu? Jak zareagowali, gdy się o nim dowiedzieli? Jeśli nie wiedzą lub nie chodzisz już do szkoły, spróbuj to sobie wyobrazić.
Nie, moi nauczyciele nic o tym nie wiedzą. Rodzice nic nie wiedzą, a co dopiero oni! No, ale w każdym razie moja polonistka na koniec zeszłego roku szkolnego mówiła, że mogłabym założyć bloga, więc wychodzi na to, że sama mi to proponowała. Zanim to zrobiła, już nad tym myślałam. Ostatecznie blog ten powstał w lipcu i myślę, że dobrze zrobiłam zakładając go. Przynajmniej moje prace nie "kurzą się w szufladzie". Ale tu nie miało być o tym. Myślę, że moja nauczycielka zareagowałaby pozytywnie na wieść, że mam swojego bloga, jednak mam wrażenie, że od razu chciałaby wszystko przeczytać, a tego nie chcę. Nie lubię dzielić się swoimi pracami z osobami, które mają ze mną coś wspólnego. Wolę znać zdanie obcych mi osób (Opowiadanie "Bloody Dream" miało trzy wersje. Trzecia z nich ukazała się na blogu, pierwsza była w zeszycie, a dzięki drugiej miałam 6 z polskiego na koniec, z tym, że pominęłam w niej wątek miłości i zamieniłam go na przyjaźń).

7. Jaki jest twój ulubiony zespół i jakiego członka najbardziej w nim lubisz?
Chyba nikogo nie zdziwi jeśli napiszę tutaj, że moim ulubionym zespołem jest BTS, a ulubionym członkiem V, który jest też moim UB XD Ale to tylko zespół k-popowy, a w moim sercu gra także metal :3 Moim drugim ulubionym zespołem, który ma miejsce na równi z BTS jest Type O Negative, a moim ulubionym członkiem był nieżyjący już Peter Steele.

8. Pora uporządkować wszystkie myśli, czyli inaczej: wstaw tu swoją bias listę.
O NIE, NIE NIE. Tak się nie da ;_; Umrę, zanim to zrobię. Nie będę nawet próbować ;; Powiem tylko, że V to mój number one, a reszta BTS ma drugie miejsce w moim rankingu. Nic więcej nie powiem!

9. Co sądzisz o osobach, które hejtują czyjeś dzieła sami, nie zajmują się twórczością?
Cóż... Myślę, że jeśli ktoś dużo czyta, to zna się na takich rzeczach i sam pisać nie musi, żeby coś dobrze ocenić. Jeśli jednak taka krytyka jest bezpodstawna, to uważam, że takie osoby powinny się w ogóle nie odzywać. Owszem, rozumiem, że każdy ma prawo wyrazić własne zdanie i wgl, ale bez przesady D:

10. Kogo z kpopu najbardziej przypominasz z charakteru?
I tu bym się zastanawiała... Jednak moim zdaniem jestem mieszanką V i Sugi, ponieważ żyję w swoim świecie, często jestem oderwana od rzeczywistości. Do tego jestem leniem, przespałabym połowę życia i wciąż byłoby mi mało. Miewam bardzo dziwne pomysły, niektórzy mówią, że jestem chora xD No cóż, bywa. Jestem też wredna i złośliwa, lubię dokuczać innym, żeby się pośmiać. No i nienawidzę, gdy ktoś mnie budzi xx

11. Piszesz dla przyjemności, czy traktujesz to jako pracę?
Teraz to jestem chyba na granicy "pomiędzy". Kiedyś pisałam dla przyjemności. Wciąż mam wiele pomysłów, które chcę wykorzystać i mam ochotę na pisanie, jednak jak patrzę na mój blog i tam widnieje, że od ponad miesiąca nic nie dodałam, to już jest "Muszę coś dodać w przeciągu tygodnia, bo inaczej zginę". I wtedy to mi się całkiem odechciewa, bo mój mózg przestawia się z trybu "przyjemność" na "praca", a u mnie z pracą, jak z nauką - nie chce mi się, wolę robić coś innego. Tak to wygląda. Niestety.

Nominuję:
W sumie to tym razem nie nominuję nikogo xx Za pięć minut wybije 4 nad ranem i nie chce mi się już xx Ale są jeszcze dwie nominacje, które na pewno dodam kiedyś tam po południu ^^

No dobrze, skoro nikogo nie nominowałam to żegnam się z wami cieplutko! <3
Do napisania <3

Komentarze

  1. Też mam swój magiczny zeszyt ^^
    No więc gdy tylko skomentuję ten rozdział prawdopodobnie skończy mi się darmowy internet w telefonie, a wrócę do domu około godziny 16, więc zamówienie z Baekiem przeczytam trochę później i bardzo dziękuję za jego napisanie ;)
    1. Ja bym mogła się zgłosić na betę ^^ Mam najlepsze oceny w klasie i kilku koleżankom już poprawiam błędy w opowiadaniach, więc uznajmy, że mam jakieś tam doświadczenie xD
    2. Zaraz Ci podeślę stronkę, z której ja biorę szablony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://kpopowagrafika.blogspot.com/
      #Lokowanie produktu B)

      Usuń
    2. Taeś, a mogłabym prosić o jakiś kontakt do ciebie poza blogiem/askiem? xD Dziękuję <3

      Usuń
  2. Mam email i GG, a jakbyś chciała coś innego to powiedz to mogę sobie założyć :)
    Nie mam pojęcia jaki mam numer GG, bo mam teraz telefon rozładowany, więc na razie podam tylko email, a jeśli wolałabyś GG to będę mogła podać za jakieś góra dwie godziny.
    Email:
    edyta.jantas550@gmail.com
    Nie ma to jak ujawnianie swojego nazwiska XD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

002. Jimin (BTS) - Album

V (BTS) - My Only Love? Speed. #1

006. G-Dragon (Big Bang) - My Love likes me