Zawieszam

Witam!

Chciałabym tylko poinformować, iż zawieszam bloga na czas nieokreślony.
Niestety, mam za mało czasu na wszystko, włącznie z blogiem, czy własnym życiem, a to tylko dlatego, że dużo czasu poświęcam na naukę. Ponadto, jak już coś piszę to są to yaoi :')
Jestem pewna, że opowiadanie pisane wspólnie z Taeyeon skończymy. Trochę wcześniej lub trochę później, ale na pewno do tego dojdzie.
Jeśli ktoś chciałby mnie znaleźć - częściej przebywam na wattpadzie, ponieważ na niego mam dostęp z telefonu. Może mnie znajdziecie, a może nie, zależy do was. 

Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Wiesz... Widziałam ten post w "Liście czytelniczej" już tego 13 grudnia. Szczerze mówiąc, to miałam wrażenie, że właśnie to nastąpi już w momencie, gdy ostatni raz mi odpowiedziałaś na email. Ale cóż... Miałam nadzieję, że może jednak się mylę.
    Co do pisania na Wattpadzie - sama postanowiłam odinstalować mojego kilka dni temu i skupić się na blogu xD Ale jeżeli Tobie jest w ten sposób lepiej pisać xD
    Ale teraz, co mogę napisać? Poczekam, ile będzie trzeba, a Tobie życzę powodzenia <3
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

002. Jimin (BTS) - Album

V (BTS) - My Only Love? Speed. #1

006. G-Dragon (Big Bang) - My Love likes me